Jonna Erlandsson

 
 
Idag vill jag tipsa om en tjej som heter Jonna Erlandsson. Hon är framför allt en väldigt duktig fotograf men hon har också gjort lärorika små filmer där hon lär oss andra som inte är lika haj på det här med att redigera bilder hur hon gör. Jag har alltid velat lära mig hur man får ett sådant där härligt drömskt ljus i sina bilder. Så någon dag när jag har tid ska jag kika på hennes videos och samtidigt göra samma med en av mina bilder. Gå in och besök hennes blogg om ni känner samma som jag. Titta speciellt i "Tips och trix"-kategorin. Kul att lära sig något nytt! :)

Postat av: Jonna Erlandsson

Men åh tack så hemskt mycket! Blir så otroligt glad över sånt här :D Tack fina du!

2012-10-16 @ 15:46:38
http://jonnaerlandsson.se/blog

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: