Hot chocolate

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Sån här lyxig varm choklad fixade jag och min syster igår. Perfekt kombo när man är lite frusen och ligger under filten på soffan och ser på film. Receptet brukar stå på kakaons förpackning men till två stora koppar använde vi 6 tsk kakao, 6 tsk socker, ca 6 dl mjölk (vi mätte upp så mycket vi ville ha i kopparna) och 1 dl grädde. De söta minimarshmallowsen köpte jag på TGR i Liljeholmen. Kunde inte motstå :)
 
Filmen vi såg var Moonrise Kingdom. Sevärd, annorlunda och mysig film. Perfekt en söndag då man ändå inte orkar göra något vettigt.

Postat av: Jonna Erlandsson

sv: men åh tack så hemskt mycket!! :D

Svar: Hittade till dina "tips och trix"-videos tidigare idag. Så himla kul att få lära sig hur du gör! Jag blev så glad så jag gjorde ett litet inlägg om dig i min blogg :)Ha en härlig dag!
Anna

2012-10-16 @ 14:44:01
http://jonnaerlandsson.se/blog
Postat av: Lina

åh vad gott det såg ut!

Svar: Det var det också! :)
Anna

2012-10-19 @ 20:44:12
http://llinaforslof.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: