Chorizogratäng

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Igår efter veckohandlingen gjorde jag och mannen chorizogratäng till middag. Lätt och god vardagsmat. Kan varmt rekommenderas. Vi gjorde dubbel sats också så det blev mycket mat, hela 5 st matlådor till mig av det som blev över. Receptet kan ni hitta här på en av mina favoritbloggar :)
 
Som vanligt ändrade vi om lite i receptet.
#1: Vi hackade upp en röd paprika och hade i såsen tillsammans med massa torkad oregano.
#2: Struntade i den rivna osten som man skulle toppa med. Istället tog vi hälften av mozzarellan.
#3: Inte hade vi någon persilja heller eftersom det inte är någon favorit. Jag kan tänka mig att färsk basilika eller oregano skulle vara gott istället.
 
Smaklig måltid!

Postat av: Jonna Erlandsson

sv: Men åh tack så hemskt mycket!! :)

2012-10-31 @ 20:23:06
http://jonnaerlandsson.se/blog
Postat av: Anna

Var är auberginen? ;)

Svar: HAHA! Never... :)
Anna

2012-11-01 @ 08:43:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: