Shopping i England

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
När vi var i England i mitten av september så blev det ju lite shopping såklart. Inte jättemycket, men några småsaker fick följa med hem till Sverige. En bronzer, shampo, balsam, miniparfymer, en fågel som man använder till pajer med lock för att ånga ut vätskan inuti och fudge såklart. Jag älskar fudge :)
 
Speciellt parfymkitet är jag väldigt nöjd över. Jag har länge tänkt köpa miniatyrer som man kan ha till resor för att det ska ta mindre plats i necessären. Och när jag jämförde priset för samma kit på Arlanda flygplats så var det ca 100 kr billigare i England.
 
Vad som inte är med på bild är en rosa kofta, en puderrosa knytblus och ett set tygunderlag som man lägger mellan stekpannor och grytor som är travade för att undvika att de skadar varandra. Kanske dyker de upp på bild en annan gång :)

Postat av: mamma

Mmm fudgen är verkligen jättegod. Vad blir det för smarriga kakor ikväll? :)

Svar: Det blev en klassisk och en vit kladdkaka :)
Anna

2012-11-07 @ 10:49:51
Postat av: Harriet

Köpte du parfymen på Stansted?

Svar: Japp! Där hade de flera olika set i olika märken så jag hade t o m svårt att bestämma mig för vilken jag skulle ta :)
Anna

2012-11-07 @ 17:59:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: