Kladdkakedagen - del 2

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Ungefär så här mysigt var det att ha lite kompisar på besök igår. Jag hade förberett mina två kladdkakor dagarna innan. Det blev en traditionell och en vit. Man kunde smaska på både glass och grädde till. Bären blev på något sätt som pricken över i:et. Lite syrligt till allt det söta. Men trots det så åt vi fem tjejer bara upp hälften. Det är ju så mastigt det här med kladdkaka.
 
Och förresten, har ni inte provat vit kladdkaka innan så tycker jag att ni ska göra det. Den blev omåttligt populär och jag förstår varför :)

Postat av: Anna . P

Mmm, det va huuuur gott som helst! Får nog skapa oss en tradition av kladdkakans dag oxå! ;-)

Svar: Det tycker jag också! :)
Anna

2012-11-09 @ 10:20:18
Postat av: Lina

Ser ju supergott ut, har du något recept på den vita kladdkakan?


Svar: Absolut! Jag skickar det till dig :)
Anna

2012-11-09 @ 12:12:55
http://Www.marmin.blogg.se
Postat av: Pappa

Jag längtar redan till nästa helg för jag vill också smaka på den vita kladdkakan.

Svar: Haha, du får väl fjäska för mamma då :)
Anna

2012-11-10 @ 17:18:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: