Julkuddar

 
Bilder lånade från hm.com
 
Jag är riktigt sugen på lite juliga kuddar att pryda soffan med och jag måste nog säga att H&M har mina favoriter. Minst en av de här ska jag köpa. Men för att lugnet i huset ska bestå så blir det bara fodralen, de får byta plats med befintliga kuddfodral. För vi har verkligen inte plats med fler kuddar att förvara nu.
 
Idag tänker jag besöka Delicatos outlet som bara ligger ett stenkast från vårt hem. Om jag hittar något till bra pris kanske det följer med lite godsaker till Göteborg i helgen... :)
 
Igår fick jag förresten umgås med min vän Malin från Göteborg. Hon var här å jobbets vägnar så vi passade på att äta lite middag och dricka varsit glas Prosecco. Sen åkte vi hem och tog det lugnt i soffan framför TV:n. Mycket trevlig kväll!

Postat av: Syster

Jaaa! Ta med dig massa gott ner :)

2012-11-16 @ 12:44:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: