Trädgården just nu


Trädgården just nu
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Jag blir fruktansvärt lycklig när jag ser de här bilderna. Kvällssolen svept över omgivningen. Tänk, det är faktiskt min och Johans trädgård som är sådär vacker just nu. Häggen blommar för fullt, blodlönnen har nya vackra löv och ett av äppelträden blommar i rosa nyanser. I helgen köpte jag två blomlådor (Zetas) som hänger så fint på verandans räcke med petunior i två lila färger. Jag känner mig väldigt harmonisk i sinnet just nu :)

Postat av: Sandra

Vackert, vackert!

2012-05-22 @ 10:43:16
http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
Postat av: mamms

Passa på och njut av denna korta tid! :)

2012-05-22 @ 23:22:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: