Morgonmys


Morgonmys
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Vilken bra start på dagen jag fick idag. Vaknade vid 8 och kände mig pigg. För en gång skull gick jag faktiskt upp i stället för att somna om och sen vara jättetrött. Solen sken så jag gick ut i trädgården och plockade med mig lite Förgätmigej in. Sen låg jag på soffan och läste en stund innan Johan vaknade. Då gjorde vi frukost på det lilla som fanns i kylen. Mysmorgon :)

Igår kväll när vi kom hem så kom vi hem till en djungel. Vår trädgård. Tänk så mycket som har hänt på tre veckor. Det krävs lite jobb nu för att få det fint. En lååång lista är skriven och det första som gjordes var att klippa gräset. Vi har också varit iväg och handlat mat, burit in packning och tvättat två maskiner med tvätt. Nu är det bäst att fortsätta. Näst på tur: bädda rent i sängen!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: