Sötsöndag


Harriets och Nellas fikakalas
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Iphone 4

Titta vilket härligt fikabord det bjöds på igår när vi firade Harriet (svärmor) och Nella (Johans systerdotter)! Supermumsigt och alldeles omöjligt att välja vilka kakor att ta och vilka att välja bort. Men fina timmar blev det i alla fall och sen fick jag skjuts hem av Anna och gullungarna.

Väl hemma gjorde jag våffelsmet, planterade blommor i krukorna ute och plockade lite i hemmet inför mannens hemkomst från Trysil. Våfflorna blev middagen så den enda ordentliga maten jag åt igår blev alltså frukost. Det kände magen av vid läggdags kan jag lova.

Men hipp hipp hurra till födelsedagsbarnen! :)


Postat av: Harriet

Tack för superfina presenter. Kram

2012-03-26 @ 13:22:38
Postat av: Syster

Ojojoj, vilket kalas! Ser otroligt gott ut :D

2012-03-26 @ 18:36:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: