Lugna dagar på Blue Hotel


Blue Hotel
Fotograf: Anna Guste & Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Några dagar efter bröllopet vilade vi upp oss på Blue Hotel. Fantastiskt ställe i vacker natur på Lidingö. Här ovan ser ni lite bilder från vår svit och de yttre omgivningarna.

Trots att jag började bli sjuk samma dag som vi åkte dit så lyckades jag njuta i fulla drag. Deras mat var fantastisk. Både middag och frukost. Sviten var precis lagom stor och så varmt inredd. Vädret var perfekt för en promenad längs med vattnet. Vi tog med några gåvor från bröllopet och njöt av. Glas, champagne och praliner. Paschabehandlingen gjorde våra kroppar rena och lena som lammöron. Ett perfekt ställe för viloläge :)

Den riktiga bröllopsresan kommer lite senare. Då väntar Italien...

Postat av: Ann-Sofie

Hej Anna! Vad roligt att du och din man trivdes så bra hos oss förra veckan. Jag har lagt en länk till din blogg på vår facebooksida http://www.facebook.com/bluehotel

Vilka fina bilder ni tagit! /Ann-Sofie, Blue Hotel

2012-03-14 @ 14:10:20
Postat av: sanna

Ser riktigt mysigt ut! :-)



lust att göra ett bloglovin byte med mig? :-D

kram

2012-03-14 @ 21:37:42
http://sannaaz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: