De små detaljerna gör allt


Läppstift och nagellack
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Båda de här produkterna använde jag på bröllopet och är jättenöjd. Jag tycker verkligen att de små detaljerna gör mycket för helheten. Från och med nu är det jag som ska använda mer läppstift. Om jag hade kunnat hade det samma gällt för nagellack. Men eftersom jag jobbar med händerna så skaver jag bort det på en gång. Så det får helt enkelt bli lite då och då. Över en helg eller längre ledighet. Här är produktnamnen på just dessa två raringar:

- Nagellack från Mavala, Glacier nr 323
- Läppstift från Lumene, Rose nude nr 3

Lustigt att siffran 3 förekommer så mycket i produktnumren. Vi gifte oss nämligen 3/3 :)

Postat av: Johanna

Hej, vilket vackert bröllop!



Vilken fin blogg du har!

2012-03-21 @ 08:10:24
http://erase.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: