Bröllopsdukningen


Bröllopsdukning
Fotograf: Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Så här dukade vi upp i Kristallsalen där middagen tog plats. Jag är riktigt riktigt nöjd med dukningen och extremt glad att det var så många som hjälpte till när jag inte kunde hålla mig på ett ställe utan var tvungen att springa mellan husen.

Vår fotograf Josefin Landhagen har lagt upp tre bilder från bröllopet på sin blogg. Ett litet smakprov innan vi får resten. Jag blev så glad när jag såg dem. Gå in och kolla. De är så vackra! My happy days

Postat av: Magdalena

Så fantastiskt fint!

2012-03-06 @ 11:30:50
Postat av: Kamomilla

Himmel så vackert! Grattis ännu en gång!

2012-03-06 @ 20:19:34
http://lillakamomilla.blogspot.com
Postat av: Anna . P

Det va så himla vackert! Allt va så vackert! Ni hade gjort ett grymt jobb! Bästa bröllopet ever!! :-)

2012-03-07 @ 08:53:19
Postat av: mamma

Vacker dukning och vackert par :)

2012-03-08 @ 16:19:46
Postat av: Kapten Strand

Jag hade en kusin som gifte sig där, och det var ett så himla vackert bröllop. Skickar en massa lyckohälsningar till er och kollar med avensjuka genom alla era fina bröllopsbilder!!

2012-03-11 @ 10:27:49
http://kaptenstrand.blogg.se/
Postat av: Emmy

Så himla snyggt och stylish! frossar i era bröllopsfoton här! himla fint :)



KRAM

2012-03-20 @ 14:10:14
http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Ina

Åååh så fint, exakt så jag vill ha våra servetter.
Hur långa var era sidenband ??

Svar: Hej!Vad kul att du gillar det. Jag minns faktiskt inte hur långa sidenbanden är. Jag gjorde som så att jag tog ett snöre som jag hade hemma och provade att knyta en tygservett som jag ville ha det, klippte av snöret och sen mätte jag det. På det sättet räknade jag ut totallängden med ungefärligt antal gäster och så köpte jag sidenbandet på metervara i en tygbutik. Tror det blev flera rullar om jag minns rätt. Ett tips är att klippa till alla bitar innan bröllopet och sen elda försiktigt med en tändare i varje ände, på så sätt blir det lite smält och bandet kommer inte börja repa upp sig. Lycka till!
Kram :)
Anna

2015-01-29 @ 08:38:16
http://inay.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: