Semestertider

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: iPhone 4 + instagram
 
Nu när midsommar stundar så börjar också semestertider här på jobbet. Så de närmaste månaderna kommer det bli lite mer tomt här. Också vädret har somrat till sig en hel massa. Både igår och idag är det varmt med strålande sol. Igår tog vi oss ut och satte oss på en bänk i solen under lunchen. Fin utsikt har man över de maffiga byggnaderna och uteserveringen som andas utomlands.
 
Vår receptionist hade bakat drömtårta som vi smaskade på till "fredagsfikat" igår. Den tog mig tillbaka till barndomen och gav mig inspiration att göra en rulltårta à la Anna. Någon dag när det finns ursäkt att baka så ska jag göra ett försök. Men först ska jag baka två tårtor med kolasås och daimgrädde från nyaste Buffé till midsommarafton :)

Postat av: Lina

Fin blogg!

Följa varandra på Bloglovin?=).

//Lina

2012-06-21 @ 12:25:47
http://enligt-lina.blogspot.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: