Middag med tårta


Middag med tårta
Fotograf: Anna Guste & Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Igår blev det inget inlägg för då hade jag fullt upp hela dagen med att förbereda inför kvällens middagsbjudning. Det skulle städas, förbereda efterrätt, duka, plocka blommor, osv. Vi var ett lagom stort gäng och vi bjöd på grillad fläskfilé, tzatziki och klyftpotatis med morötter, mozzarella och basilika. Tyvärr blev det inga bilder på maten men när nöt- och marängtårtan kom fram så kände jag mig manad. Tack syster för receptet och guidning via telefon under dagen! Och tack kära gäster för en trevlig kväll :)

Postat av: F

Hejsan! tänkte bara skriva o berätta att jag har bytt blogg från fridon.blogg.se till www.withawhisper.blogg.se och eftersom vi har gjort bloglovin byte tänkte jag att du kanske kunde följa min nya istället? :)

2012-06-11 @ 08:00:33
http://withawhisper.blogg.se/
Postat av: Anna Malm

Tack för en jättetrevlig kväll med god mat och gott vin!

2012-06-11 @ 16:59:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: