Inredningsinspiration

InredningInredning

På lunchen kikade jag i tidningen Sköna hem för att varva ner lite och få inspiration. Hittade massa trevligt. Skulle gärna ha ett gammalt vitt skåp till porslin och glas i vardagrummet och någon dag när vi har dränerat och fixat om i trädgården så ska jag ha fingerborgsblommor någonstans. Och visst är formen på ljusstakarna i den nedersta bilden helt underbar? Barock tror jag. Har sett såna i metall på loppis men de brukar vara ganska dyra... De här i keramik är också väldigt vackra.

Jag planerar redan vad jag ska önska mig i 30års present om 1,5 år. Det kommer inte bli billigt :)


Postat av: Jeanette♥

Den tidningen gillar jag skarpt:)

2012-06-08 @ 17:11:59
http://jeanettefoss.blogg.se/
Postat av: Harriet

Jag funderar över presenter till min 60 års dag om mindre än ett år. Bli nog inte heller billigt.

2012-06-08 @ 20:16:07
Postat av: Syster

Haha, ja det är bra att vara ute i god tid! :)Hoppas det går bra med tårtan.

Pussar

2012-06-09 @ 13:35:13
Postat av: Frida - väntar på storken! ♥

Åh! Jättefint skåp.

2012-06-09 @ 23:20:24
http://fridafabulous.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: