Fotograf Adine Lundahl

 
Bild lånad från lundahlfoto.se
 
Adine är en tjej med en väldigt trevlig blogg. Här om dagen läste jag att hon inte har fått något sommarjobb (hon pluggar till lärare) och istället satt ihop en hemsida så att folk kan anlita henne som fotograf. Jag tycker att det var ett fantastisk bra initiativ och därför är hon värd lite extra reklam. Så om ni bor i närheten av Linköping tycker jag ni ska anlita henne för lite härliga sommarbilder.
 
Hemsidan: lundahlfoto.se
Bloggen: justbeingmyself.blogg.se

Postat av: elfina

va gullig du är som stöttar henne!

Svar: Tack! Jag tycker det är viktigt att hjälpa varandra när det är något man tror på. Därför tipsade jag också blogg.se om ditt inlägg om nödvändiga och onödiga babygrejer i morse. Hoppas du kommer på framsidan! :)
Anna

2012-06-26 @ 13:08:24
http://elfinas.blogg.se
Postat av: Adine

Men åh vad snällt! Blir helt rörd :')

Svar: Du förtjänar det tycker jag :)
Anna

2012-06-26 @ 13:48:34
http://justbeingmyself.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: