Söndagsmys

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
I söndags bjöd vi svärmor och hennes man på middag. Tyvärr glömde jag fota den smarriga kycklingpajen som blev middagen. Förutomt kyckling så innehöll den bland annat soltorkade tomater, fetaost, grön paprika, ägg och paprika/chili-crème fraîche. Det var faktiskt en av de bästa pajer jag gjort...
 
Godsakerna däremot är förevigade. Johans mamma hade bakat jättefina muffins som hon hade med och vi hade köpt med oss små bakelser från Taxinge slott dagen innan. Vi gick inte hungriga från det bordet kan jag lova :)

Postat av: Anna . P

De ser ut som små konstverk! :-)

Svar: Det var det verkligen också, du måste åka till Taxingen slott Anna! Tror absolut att du skulle gilla deras tårtbuffé :D
Anna

2012-07-18 @ 10:42:23
Postat av: Harriet

Pajen var verkligen jättegod. Tack för en fin kväll.

Svar: Tack själv för de fina och goda muffinsen :)
Anna

2012-07-18 @ 19:23:32
Postat av: Anna . P

Klart jag skulle gilla tårtbuffe!! Haha, älskar ju typ allt som e sött! ;-) Vi kanske kan göra en gemensam utflykt dit senare i höst då? Om ni gillade det menar jag... Men vi väntar tillräckligt länge så du blir tårtsugen igen!

Svar: Jag är alltid tårtsugen! Hänger gärna på i höst :)
Anna

2012-07-19 @ 09:02:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: