Morgonfika och kärt besök

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: iPhone 4
 
Bild från midsommar 2-3 år sedan
 
Idag var båda storcheferna på jobbet så då bjöd de in till morgonfika för lite uppdatering. Det var en väldigt trevlig stund tycker jag och precis vad jag behövde. Jag är nämligen lite bakis idag efter gårdagens väldigt trevliga bubbel i trädgården...
 
Men om några timmar anländer min vän Sofia från Göteborg och då blir det AW för hela slanten på Ljunggren :)

Postat av: Hilda

Oh, så trevligt. Har ni sol däruppe?

haha, ja macarons har jag verkligen fått kläm på. Till skillnad från cakepopsen jag provade. Som du la upp, dom såg ju så himla fina ut :) men dom jag gjorde, dom blev.... annorlunda.

Svar: Nja, vi hade sol i några timmar igår. Annars har det varit lite... konstigt vädret. Grått, sol, svart, blixtar, åska, hagel, sol, regn, regn, regn.
Anna

2012-07-13 @ 22:31:40
http://vildamildahilda.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: