En lunch i Fiesole

 
Fotograf: Anna Guste & Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
På vår väg från Bologna till Florens så stannade vi till för lunch i en liten by som heter Fiesole. Den ligger precis utanför Florens och har en fantastisk utsikt över staden. Vi åt på en liten uteservering vid det lilla torget. Johan tog en sallad med bresaola och parmesan, jag tog en pasta med gräddig tomatsås och ärtor. Jag skulle nog vilja påstå att den här rätten hamnar på resans topp tre av pastor. Vilken plats är svårt att säga eftersom jag inte kan bestämma mig. Men jag kan fortfarande känna smaken i munnen när jag tänker efter :)

Postat av: Syster

Härligt att se lite mer från er bröllopsresa :) Framför allt nu när vädret är tråkigt här hemma och man behöver drömma sig bort!

Svar: Ja, precis. Har varit lite dålig på att skriva om sista delen av resan. Men nu kommer det nog lite då och då här :)
Anna

2012-07-16 @ 13:42:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: