AW på Mälarpaviljongen

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: iPhone 4
 
Vilken härlig eftermiddag det har varit. Solen har strålat till tusen och jag hängde med Ulrika och Sylvia på after work på Mälarpaviljongen. Ett glas vitt och en Caesarsallad med räkor var perfekt idag och jag såg ändå till att komma hem i tid. Att umgås i solen med folk man tycker om och äta gott är en oslagbar kombination. Energin flödar. Mer sol och fina kvällar vill jag ha :)

Postat av: Syster

Vad härligt! :)
Själv har jag jobbat hela kvällen men var ändå ingen strålande sol här i Göteborg.

2012-07-16 @ 23:12:51
Postat av: Lydde <3

Ser mummsigt ut! Kommentera gärna min blogg <3

2012-07-17 @ 09:47:56
http://www.lydde.devote.se
Postat av: Sasha

Åh vad gott och mysigt det ser ut att vara :)

Svar: Det var det verkligen också! Kan rekommendera att gå dit om man bor eller har vägarna förbi Stockholm :)
Anna

2012-07-17 @ 12:08:40
http://sashas.se
Postat av: Anna . P

Ser ut som att ni hade det väldigt trevligt & gott igår! :-)

Svar: Ja, det var riktigt mysigt. Så varmt, skönt och god mat :)
Anna

2012-07-17 @ 18:20:42

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: