Drömljus


För ett tag sedan hittade jag en tjej som på sin blogg visar hur man kan redigera en bild så att den får ett mjukare ljus. Drömaktigt ljus. Så i helgen lekte jag lite med en av mina bilder. Här är resultatet:

Drömljus
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Jag var ute efter att hitta ett sätta att "värma upp" en bild och det lyckades jag ju med. Samtidigt tycker jag om båda bilderna väldigt mycket, men nu är jag en erfarenhet rikare. Vill du också testa? Kika in hos Smäm.

Postat av: Anonym

Vad gullig du är som skrev om mig på twitter. Själv finns jag inte där annat än som tjuvkikare ibland. Jag skriver inget själv - kollar bara vad andra skriver :)

Vad har du för adress där så att jag kan följa dig?

Kram

2012-01-30 @ 12:59:56
Postat av: Sofia - Hildas hem

Ja, det var alltså jag som skrev kommentaren innan - jag glömde bara fylla i mina uppgifter :)

2012-01-30 @ 13:00:53
http://www.hildashem.se
Postat av: Anna . P

Du e duktig du! Önska att jag hade en bättre kamera, en bättre dator & lite mer tålamod när d kommer till foton ;-)



En annan blogg som har massor med fina foton och som kör lite förklaringar PS då å då e http://angeliqe.blogg.se/ Tycker jag du ska kika in på & drömma dig bort ett tag!



Ses ikväll,

kram!

2012-01-31 @ 08:46:01

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: