Beauty help


Beauty help
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Nu är det dags för lite extra skönhetshjälp. Det är knappt två månader kvar till bröllopet så nu håller jag på och ger tänder och ögonfransar en extra liten boost. Vi får väl se om det blir någon skillnad. Men kul att testa i alla fall.

Idag ska jag till frisören. Där ska jag få provsminkning och provhåruppsättning inför bröllopet. Håll tummarna för att ALLT går som jag vill idag :)

Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Tack så mycket, ska försöka!

2012-01-05 @ 13:25:44
http://alexandraeriksson.se/
Postat av: Harriet

Ska bli spännande att höra hur det gick hos frisören.

2012-01-05 @ 15:29:31
Postat av: R

Ögonfransnäring is the shit ;)

Postat av: Josefin -Happy Days-

Hoppas det gick bra, vad roligt med alla förberedelser. :-) Vart nyfiken på eyelash tonicen, verkar den fungera?



Kram!

2012-01-06 @ 19:24:48
http://myhappydays.se
Postat av: :)

Vart köpte du tandblekningsstripsen och fungerar de?? :)

2012-01-10 @ 11:03:11

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: