The shoes


Bröllopsskor
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Igår hämtade jag äntligen ut skorna som jag ska ha på bröllopsdagen. Jag har inte hittat några som jag har tyckt om i de butiker jag besökt. Jag fick också låna ett par av Johans syster men de var för stora trots alla sulor jag la i. För någon vecka sedan fick jag tipset om Brandos.se. Mycket bra tips, tack Renée! De har hur mycket som helst i alla kategorier, fri frakt och fri retur. Kika in där om ni inte hittar det ni söker i butikerna.

Igår var jag också hos frisören. Klippning och slingning. En uppräschning inför bröllopet helt enkelt. Jag tycker alltid att det är den bästa känslan att gå från frisören. Man känner sig vacker som en nyutsprungen tulpan :)

I bakgrunden kan man skymta de 77 vigselprogrammen som jag häftade ihop här om dagen...

Postat av: Anonym

bloglovin byte?:)

2012-02-26 @ 22:48:58
http://www.nattstad.se/taangs
Postat av: Anna . P

Åhhh, nu e d snart dags! Ska bli så roligt att få vara med! :-)



Kramar!

2012-02-27 @ 09:06:08
Postat av: Syster

Så fina skor! :)

2012-02-28 @ 22:34:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: