Möhippan


Nu har jag äntligen fått tag på lite bilder från möhippan som var för en vecka sedan:

Möhippan

I morse kom Johans kompisar och hämtade honom. Det var dags för svensexa. Därför passar det väl extra bra att jag berättar om min möhippa just nu.

- Väcktes ca 05.40 av min syster och Malin, jag fick 10 min på mig att packa en väska.
- De satte på mig ögonbindel och hörselkåpor. Jag varken såg eller hörde något.
- Vi åkte och åkte. Jag spekulerade och spekulerade.
- När vi steg ur bilen märkte jag att jag kunde titta ner på marken.
- Räknade ut att vi var på Arlanda flygplats och att två tjejer till hade anslutit.
- Vi landade på Landvetter flygplats där jag fick ett fint mottagande med bubbel.
- Åkte vidare hem till Sofia där hon och Fanny väntade med lyxfrukost.
- Fick mina uppdrag och mer bubbel.
- Uppdrag 1: Fota tiaran med diverse saker. T ex puss, levande ljus, rumpa, ett äldre par, färska räkor, osv
- Uppdrag 2: Be främlingar på stan om äktenskapliga råd
- För varje uppdrag fick jag en peng.
- Sedan åkte vi vidare och vi hamnade på ett trevligt ställe i Olskroken som heter Dreja.
- Jag fick göra två skålar och en liten kanna (med lite hjälp såklart). Jag var superkoncentrerad.
- Sen blev det lunch hemma hos Malin och mer bubbel.
- Där fick jag mitt tredje uppdrag. Måla min och Johans kärlek med akrylfärger. Roligt!
- Där efter gick vi ut på stan för att göra uppdrag och checka in Cecilia på hennes hotell.
- Strax innan kl 18 var jag klar med uppdragen. Fick ihop 780 kr. Duktig tjej :)
- Då gick vi till en viss butik för att handla upp pengarna.
- Tillbaka till Malin för piffning och bubbeldrickande.
- Spårvagnen till Mañana där vi alla åt massa god tapas och drack sangria.
- Vi blev så mätta och alla var lättade när jag sa att jag var trött.
- Därför åkte vi hem till Malin igen och drack bubbel tills folk började droppa av en efter en.

Sammanfattningsvis så var det den perfekta möhippan för mig. Snäll, kreativ, bubbeldricka och god mat hela dagen. Tack igen alla tjejer som gjorde min dag så fin :)

Postat av: Mamma

Fina bilder på en fin blivande brud. Hoppas det går bra för Johan.

2012-02-18 @ 17:09:49
Postat av: Harriet

Du verkar ha haft en underbar dag och så söt du är. Jag hoppas också att sonen har en bra dag efter allt han gått igenom i veckan.

2012-02-18 @ 20:10:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: