Faded flowers look good too...


Faded flowers
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Andra dagen hemma och är sjuk. Känner mig som en vissen blomma... Var hos doktorn idag. Som tur är har jag inte halsfluss men ett virus. Så jag måste vila och får inte anstränga mig, prata för mycket eller pussas. Det är ju dumt att smitta Johan så här nära bröllopet. Vi får vara pusslösa i några dagar. Hur ska detta gå?!

Postat av: Syster

Låter inte kul, syster :( Men bra att du är hemma och kurerar dig!

Väldigt fina tulpaner :)

2012-02-22 @ 20:24:42
Postat av: Maria

Träligt, då får du krya på dig. Blev också hemma idag med :( Tråkigt att sitta inne dessutom när det är så härligt väder ute!



Förresten, måste bara säga att jag är helt kär i halsbandet med svalan. Så fint! :) Du är duktig!



Kurera dig nu så du blir bättre snart!

Kram på dig

2012-02-23 @ 09:59:18
http://marias.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: