Vinter på vår gata

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Så här vackert har vi det hos oss just nu. Det blir lite extra jobb med snöskottning men det får det vara värt. Omgivningen blir så tyst och dämpad, ljus och fridfull. Det är precis lagom med snö. Om den får ligga hela vintern så blir jag glad. Åtminstone över jul och nyår vore mysigt. Nu när temperaturen bara är på ett par minus så känns det verkligen som det perfekta vintervädret. Jag skulle nog aldrig vilja bli av med de fyra årstiderna när de är så här markanta :)
 
Nu: Hopp in i duschen efter kvällens cykelpass!

Postat av: mamma

Verkligen vackert:) jag håller med dig, så här kan det se ut ett tag

2012-12-06 @ 20:15:55
Postat av: Syster

Så mysiga bilder, som en saga :) Jag vill också att snön ligger kvar ett bra tag nu!
Hoppas det är lite snö i Budapest nu när vi åker dit. Ha en fin helg, syster!

Puss

2012-12-07 @ 09:15:52
Postat av: Anna and the kids

Super duper mysigt!

2012-12-07 @ 16:24:48
Postat av: Josefin -Happy Days-

Så mysiga bilder, vi får hoppas att det får ligga kvar året ut. :-)

Svar: Ja, det hoppas jag också. Det gör så mycket för stämningen med snö :)
Anna

2012-12-08 @ 22:30:28
http://myhappydays.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: