TGR - Tiger

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS och iPhone 4
 
Idag tog jag mig äntligen tid att besöka TGR i Liljeholmsgallerian. Det är en dansk kedja som hette Tiger då jag bodde i Köpenhamn. Jag pluggade i Köpenhamn och då var den här butiken grym för alla oss studenter. Man kan hitta i princip vad som helst för mycket billiga slantar. Men ärligt talat, det var precis lika kul idag :D
 
Jag köpte:
- En vas, 40 kr
- Dekorationshjärtan, 30 kr
- Cellofan 5 meter, 10 kr
- Tre kort med kuvert, 10 kr
- Två paket silkespapper, 10 kr
- Två paket tags att sätta på presenter, 10 kr/st
 
Vasen blev jag så glad när jag såg för de senaste dagarna har jag varit ute efter en i precis den formen. Lite lägre och bullig. Resten köpte jag mest för att det är kul att göra fina paket och man vet aldrig när man ska bort, så det är bra att ha lite grejer hemma tycker jag. En grej med TGR som är bra att veta är att om det står på en skylt "2 pkt silkespapper 10 kr" så är det det som gäller. Tar du bara ett paket så kommer det ändå kosta 10 kr. Lite annorlunda, men varför inte? Jag blev också glad över att det var så mycket folk i butiken, det borde ju betyda att det går bra och att den kommer bli kvar ett tag. Wohoo, besök butiken vetja! :)

Postat av: mamma

Ja, det är roligt att gå i en sån affär! :)

Svar: Ja verkligen! :D
Anna

2012-08-15 @ 10:37:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: