Kungarna Kent

 
Fotograf: Anna Guste & Johan Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
De var verkligen kungar på konserten vid Sjöhistoriska igår. Allt var fruktansvärt bra, engagemang, ljud, ljussättning, låtvalen osv. Så fort de tog de första tonerna kändes det där i maggropen igen som alltid på en konsert med riktigt skickliga musiker. Det som vandrar upp från magen till halsen och till slut nästan bränner som tårar bakom ögonen. Man blir så glad och berörd. 
 
Kvällen började riktigt fint med värme och sol, men efter en stund kom störtregnet. Lite som en överraskning. Det varade kanske 20 minuter en timma innan bandet gick på scenen och sen var det uppehåll resten av kvällen som tur var. Vi fick till några helt okej bilder i alla fall vilket jag faktiskt inte hade förväntat mig och när fyrverkerierna kom till de sista tonerna av "Mannen i den vita hatten (16 år senare)" då var det den perfekta avslutningen på en kanonkonsert.
 
Storchefen som också var där berättade idag att hon träffat killarna efteråt och de hade alla sagt att de var jättenöjda med kvällens konsert. Det var den sista i Sverige på den här turnén. Jag längtar redan till nästa gång. Tur att jag har två konserter och en musikal till inbokade på det här året.

Postat av: Syster

Vad kul att konserten var så bra. Jag vill också se Kent, var ett tag sen nu... Får ladda upp inför Coldplay iaf :)

Svar: Absolut, men om det finns någon risk för regn inför konserten så ska vi nog införskaffa ponchos... Funderar på att köpa på Tiger för 30 kr :)
Anna

2012-08-20 @ 23:08:56
Postat av: Elfina ♥

åh va kul med en konsert! vilka otroliga bilder ni lyckades ta!!!!

Svar: Ja, jag är tiktigt nöjd faktiskt! hade inte förväntat mig några bra bilder alls, man vet ju aldrig hur mycket folk det är och hur mycket man kommer se innan man väl är där... Och fota i mörker, bara det är ju en utmaning :)
Anna

2012-08-20 @ 23:17:54
http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Pattsy

Jättefina bilder snäckan!! Alla pratar om hur bra konserten var så jag känner nästan lite ångest att inta jag var där!!

Hoppas allt är bra med dig och tusen, tusen tack för alla fina och stöttande ord från dig!! :)

Pussåkram

Svar: Jag förstår det, men de kommer nog tillbaka med en turné om några år igen :)Det är fint med mig, håller alla tummar för dig nu :)
Kramis.
Anna

2012-08-22 @ 11:13:01
http://lillasysterpaj.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: