Mekaniklager

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
När släktingar kommer med diverse små uppdrag då är det bra att jag sedan några år tillbaka har lite silver på lager. Den här gången var det Johans farmor som ville ha ny mekanik på ett par örhängen. Väldigt lättvindigt att fixa när allt finns hemma. Då är det bra att vara guldsmed. Resultatet får ni se om några dagar. Tänkte göra den sista finishen på jobbet.
 
Annars har dagen varit produktiv. Vaknade kl 7.00 och var pigg. Klockan 8.00 smög jag upp och gick ut för att plocka lite äpplen. Jag har tvättat två maskiner tvätt, skrivit adresser på maaaassssssa kuvert, storhandlat och löptränat. Nu blir det räkor, baguette med tillbehör och vitt vin till middag. Älskar såna här dagar då energin inte vill försvinna :)

Postat av: Anna . P

Blir lite pysselsugen när jag ser den här bilden! Är så himla sugen på att pyssla lite med pärlor & sånt också, inte bara garn...

Svar: Jag förstår precis vad du menar, jag kan också få riktigt sug ibland efter att ta fram mina pärlor och stenar. Som en liten skattkista :)
Anna

2012-08-19 @ 09:06:11
Postat av: mamma

Va du är duktig! :)

Svar: Tack, hihi :)
Anna

2012-08-19 @ 22:02:37

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: