Batman - The Dark Knight Rises

 
Bilder från http://www.thedarkknightrises.com/
 
Igår var jag och min man på date. Det blev en middag på Amazon (som inte alls var någon höjdare, dit går vi INTE igen!) och sen den nya Batman-filmen. I söndags och måndags såg vi de två första filmerna i den här nya versionen. Jag tyckte båda var jättebra. The Dark Knight Rises som den nya heter var också bra. Men inte lika bra. Den kändes mer som en typisk "rädda världen film" à la Tom Cruise än Batman. Men det var en riktigt bra skurk (Bane), jag blev rädd på riktigt. Nu är frågan, kommer det en till? Är det någon som vet? Jag gillar ju Batman, det är nog min favorithjälte bland seriefigurer, så det vore tråkigt om det här var den sista...

Postat av: Syster

Jag och Henke har också sett den, tycker den var bra! Vi såg också om de två första filmerna innan vi såg Dark Night Rises, eller hade du inte sett de två andra filmerna tidigare?
Gillar också Batman :)Vad jag har förstått så kommer det inte komma någon mer film i denna "serie".

Puss!

Svar: Nej, jag hade inte sett någon av dem innan så det var kul att se alla på en gång :) Vill att det ska komma fleeer, gärna med kort mellanrum så han inte hinner bli så gammal! :)
Anna

2012-08-09 @ 22:05:29
Postat av: Elfina ♥

amazon på heron? jasså, varför gillade ni inte det? jag är där ofta, me likey=) alla snackar om att batman är så bra, får nog ta och se den jag me.
är det liv tyler som är med, ser ut som hon imitten där...ha det!!

Svar: Nej, det är Anne Hathaway, tyckte hon var riktigt bra också :) Nej, allt kändes fejk på Amazon tyckte jag. Oxfilén hade en konstig eftersmak så det var nog inte oxfilé eller så var den dålig. Och så tyckte jag att det kändes som att alla såser och tillbehör nog kom från en stor burk och inte var gjorda från scratch där... Det är synd för det hade varit kul med ett lite finare ställe på Heron utan att vara jättefint såklart. Någon trevlig italienare med mysig lokal eller nåt hade räckt. Annars är det bara snabbmat. Men smaken är ju som baken... Kram :)
Anna

2012-08-10 @ 00:25:40
http://elfinas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: