Äntligen blommor!

 
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Sen jag köpte vasen har jag inte tänkt på så mycket annat än att köpa blommor att pryda den med. Idag efter jobbet gjorde jag äntligen slag i saken. Rosor i en vacker rosa färg blandat med vita blommor fick det bli. Tycker det är perfekt med en kortare vas, då skymmer den inte TV:n eller personen mitt emot. Tänk vad lite som kan få en dag att glimra till. Den här gången var det lite blommor som blev vardagslyxen. Och att köpa dem på en torsdag måste ju vara perfekt. Färdigt att njuta under hela helgen och så kommer fredagmorgonen få en fin start.
 
I morgon är det alltså fredag. Den här veckan gjorde precis som förra, svepte iväg utan att jag förstod vad som hände :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: