Påsken är nära


Påskpynt
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Nu är påsken nära! Men vad många inte vet är att jag pyntade redan för mer än en vecka sedan. Jag tycker om att tjuvstarta när det gäller sånt här. Påsken är ju ändå så kort så varför inte börja lite innan. Men jag pyntar helst inte för mycket, så de här tre gerjerna tycker jag är ganska lagom. Dörrkransen och påsktanterna är från Åhléns.

Postat av: Kakan

Jag är superdålig på att påskpynta.. Gör nästan aldrig det :D Är bättre på att julpynta.

2012-04-02 @ 11:42:32
http://kakan.se
Postat av: Anna . P

fint! Jag gillar påsken, men pyntar inget alls... Ska ju ändå inte vara hemma, så väntar mig lite pynt dit jag ska.. ;-) Samma gäller julen, haha!



Jättefin krans!

2012-04-02 @ 11:46:39
Postat av: Jeanette♥

Vad fint:)



Sv: Ja, jag har enbart gardiner i vinrött till sovrummet för att det är vinrött i tapeten, men tänkte köra med ljusare gardiner nu:)

2012-04-03 @ 07:26:57
http://jeanettefoss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: