Påskdagen & annandag påsk


Påskdagen och annandag påsk
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

De här två sista påskdagarna har rusat förbi. Igår var vädret ganska trist och ruggigt så vi var inne mycket men fick en fika och en kortare promenad utomhus. Vi spelade Rumminkub, ett spel som mamma och pappa hade med sig. Siffror är i fokus men man behöver inga större räknekunskaper. Riktigt roligt! Gårdagen avslutades också med påskens sedvanliga Eggnogg. Jättegod kaloririk drink som mamma brukar göra men i år blev det jag och syster som vispade ihop den. Kul att lära sig :)

För ungefär en timma sedan kom jag och maken hem och nu väntar en kväll av lugn och ro ♥

Postat av: mamma

Fina bilder Anna och tack för en trevlig och skön helg :)

2012-04-09 @ 17:43:13
Postat av: pappa

Tack för en trevlig helg, det har varit jättemysigt.

2012-04-09 @ 19:22:05
Postat av: A N G E L I J N A

http://www.youtube.com/watch?v=EfAY9GQiirI&feature=g-upl&context=G2b566c4AUAAAAAAAAAA LYSSNA/ GILLA!!!/ KOMMENTERA, SNÄLLA HJÄLP MIG FÖLJA MIN DRÖM,PUSS!

2012-04-09 @ 20:44:51
http://angelijnas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: