Johans kakkalas


Johans kakkalas
Fotograf: Anna Guste
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Idag har det varit full rulle. Direkt efter frukost började vi plocka och städa inför kalaset. Det blev så himla fint och jag hoppas verkligen vi kan bli lite bättre på att hålla det så här nu. Kl 14 anlände gästerna med kramar och presenter till min man som nyligen fyllde år. Hans mor och mormor var söta och hade med sig ett gäng kakor att fylla ut bordet med. De här sorterna bjöd vi på:

- Morotskaka
- Kladdkakecheesecake
- Snurrade kolasnittar
- Kokostoppar
- Sockerkaka med vallmofrö och citron
- Apelsinkakor
- Chocolate chip cookies
- Jordnötskakor
- Shortbread
- Havreflarn

Nu tänker jag bara njuta av kvällen och äta upp resterna av osten och charkuterierna från igår till middag. Är också stolt över mig själv att jag lyckades göra det här inlägget samma dag som det utspelade sig för en gång skull :)
Trevlig kväll!

Postat av: mamma

Ojojoj! :)

2012-04-01 @ 23:30:50
Postat av: elfina

åh herregud vilket kalas!!! drömkalaset, ser helt fantastiskt ut ♥

2012-04-02 @ 00:13:50
http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Anna . P

Men jösses kvinna vad du har ordnat! Större kak-kalas vet jag inte om jag någonsin sett! Ser helt fantastiskt ut!!

2012-04-02 @ 11:49:44
Postat av: Harriet

Allt var jättegott och kokostopparna var så fina. Hur får du dom så jämna och fina?

2012-04-02 @ 11:51:41
Postat av: Syster

Så gott allt ser ut. Vill ha, vill ha! :)

2012-04-02 @ 21:32:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: