Bloggtips


I huvudet på Emmy
I huvudet på EmmyI huvudet på Emmy
Bilder lånade från I huvudet på Emmy

Jag måste tipsa er om den här bloggen, I huvudet på Emmy. Det är definitivt en av mina favoriter just nu och hon förtjänar lite extra reklam tycker jag :)

Romantiskt, familjärt, tjejigt, färgglatt, vitt, vardagslyxigt och mumsigt är orden som beskriver innehållet. Om ni lockas av bilderna och mina ord ovan så kika in vetja! Här har ni länken: I huvudet på Emmy

Enjoy!


Postat av: Erica

Hej!



sv: dagboksbladen kommer form-re-form. Mina kommer från epla.se



/erica

Postat av: Emmy

Tack vad söt du är <3



Hoppas du får en fin dag!



Kram

2012-04-24 @ 08:19:58
http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Anna . P

Tack för tipset! Alltid trevligt med trevliga bloggar att ödlsa tid på när man inte har något bättre för sig! :-)



Meeeeen så sugen jag blev på att ha en Paris-kväll juuuu! Haha, jag tror bestämt att vi får försöka styra upp en afternoon-tea iaf snart.. Te, scones, marmelader & 7 sorters kakor.. Som en till tant-träff helt enkelt!



Kraaam!

2012-04-24 @ 08:49:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: