Uppdatering om foten


För er som undrar så går det framåt med skadan på min fot. Svullnaden är nästan helt nere och rodnaden har bleknat rejält. Men i morse när jag vaknade så gjorde det mer ont så då fick jag en tid på vårdcentralen. Läkaren sa att jag har fått en hudinfektion, antagligen på grund av att läkaren på närakuten i söndags stack hål på den vätskefyllda blåsan.

Folk - stick inte hål på blåsorna!

Så nu går jag på antibiotika och hoppas på att inte få biverkningar :)


Postat av: Anonym

va skönt att foten mår bättre. Hoppas den är helt återställd snart ♥ åh va spännande med bröllop!! hurra.. i kyrkan? med marängklänning o allt..?

2011-09-07 @ 23:46:09
Postat av: Anna

Bra, kändes lite nervöst tyckte jag!

2011-09-08 @ 01:59:29
Postat av: emma

hoppas det går bra nu! :)

kika gärna in på min blogg, lämna en kommentar, ställ en fråga eller följ på bloglovin :) kram, http://emmaericsn.blogg.se

2011-09-08 @ 11:44:46
http://emmaericsn.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: