Torrschampo




Jag måste rekommendera torrschampo. Jag har i många år använt produkten till vänster. Kisby. Det är ett vitt pulver som man masserar in i håret där det blivit fett. Jättebra men fungerar nog mest på oss som är blonda eftersom pulvret är vitt. I morse tog jag fram produkten till höger. Har haft den ett tag och inte tyckt att den är så bra. Men samtidigt lovordar alla den så jag tänkte att jag försöker igen. Och nu tycker jag den är jätte jättebra! Det är en spray som alla kan använda. Tyvärr luktar den lite starkt. Men tänk er de dagarna som man inte har tid att tvätta håret men vet att man borde. Då är det här en perfekt lösning :)



Postat av: Erica Nylund

allt bra?

2011-09-16 @ 13:04:26
http://eriicanylund.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: