About me


Vad gör du just nu?
Har precis kommit till jobbet.

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Jag är på samma ställe, har samma jobb, är gift och kanske en bebis i magen :)

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Jag kommer varva mellan min gröna tjockjacka och min svarta kappa. På fötterna blir det mina nya högklackade stövletter, kängor och raggsockar. Svarta skinnhandskar på händerna och stora halsdukar om halsen.

Vilka 3 saker är du beroende av? 
Min Iphone 4, min sambo och godsaker.

Har du någon dold talang?
Har ett öga för detaljer och färg. Och ett bra ögonmått. Ibland kan jag vissla med näsan.

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra helgen var lugn. Mycket jobb i trädgården och köpte vinterblommor till krukorna. Nästa helg åker vi ner till Göteborg för att gå på Malins inflyttningsfest :)

Bästa skönhetsknep?
Peela och smörja in huden. Man ser mycket piggare ut då.

Vilka är dina dagens planer?
Jobba och senare iväg för att kolla wedding outfit till fästmannen. 

Vad äter du helst inte?
Stjälkselleri.

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen:
- Alexandra Eriksson [fotoblogg]
- My Happy Days
- Beatrix Mix

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Absolut, mitt nuvarande är över 4 år :) 

Bästa staden/landet du besökt 
Venedig.

Vilken kändis får du höra att du liknar? 
Har hört allt möjligt. Scarlett Johansson, Kylie Minogue, Rosanna Arquette, m fl.

Vad är din största rädsla?
Att de jag älskar ska försvinna.  

Nämn en sak du aldrig provat på:
Droger, hoppa från höga höjder.


Postat av: Cissi

Så fin bloggen har blivit :) Saknar dig!

2011-10-24 @ 22:49:54
Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Tack! :)

2011-10-25 @ 11:16:31
http://alexandraeriksson.se/
Postat av: Kashma Izat

Hej, snygg blogg du har! Vill du ha en chans och bli en av de 5 som hamnar på min blogg på sidomenyn? Klicka bara in här och kommentera '' Jag är med ''

Tack! http://kashmaizat.com/2011/october/utlottning-av-5-bloggar.html#comment

2011-10-26 @ 13:11:44
http://kashmaizat.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: