Symaskin sökes


Jag skulle vilja ha en symaskin. Den behöver inte vara ny och ska helst inte vara så avancerad. Bara så jag kan ha den till enklare grejer som lagningar osv. Har kollat runt lite på Blocket men om det är någon som råkar ha en där hemma som bara står och skräpar så förbarmar jag mig gärna över den :)


Postat av: Harriet

Jag har en bra symaskin som du kan få låna. Jag använder inte den så ofta.

2011-10-21 @ 19:41:29
Postat av: I mitt stora kök

Sv: Tack för påhälsningen =) Eftersom hallonen är lite syrliga så blir det inte så extremt sött utan mer balanserat. Testa gärna!

2011-10-21 @ 23:00:49
http://imittstorakok.blogg.se/
Postat av: Wilma

Gillar du att fota eller bara älskar att vara med i tävlingar? anmäl dig då till min tävling veckans bild! du kan läsa mer här på min blogg om vad du kan vinna och hur du gör för att va med! hoppas du anmäler dig! :)



2011-10-24 @ 16:45:50
http://wilmasaklart.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: