Pasta of joy


Pastafestlighet
Fotograf: Johan Guste
Ustrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Den här helgen är mina föräldrar hos oss. De kom igår kväll och då bjöd vi dem på en härlig pastarätt med tomatsås och pancetta. Den måste vi tacka Johans syster för. Hon försåg oss med receptet.

Nu är föräldrarna iväg på spa i några timmar och vi fixar lite här hemma. Härligt med helg!

PS. Ni glömmer väl inte att det är fars dag i morgon? :)

Postat av: Sofia - Hildas hem

Himmel så gott det såg ut, jag är just nu hungrig och blev väldigt sugen på pasta med tomatsås när jag såg detta. Det kanske det faktiskt får bli :)



Tack för att du delade med dig av vem du är i min blogg.



Jag önskar dig en fortsatt fin lördag!

2011-11-12 @ 15:18:11
http://www.hildashem.se
Postat av: Syster

Mmm, det receptet vill jag också ha. Se ljuvligt ut :) Hoppas slottsbesöket går bra! Pussen

2011-11-13 @ 13:39:51
Postat av: Beatrix

mm ser riktigt smarrigt ut!

2011-11-13 @ 20:46:17
http://beatrixmix.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: