I ett regnigt Göteborg


Brunch på Park Aveny Café
Fotograf: Anna Nilsson & Sofia Wetterlund
Utrustning: Iphone 4

Det var ett regnigt Göteborg jag anlände till i helgen som var. Men det blev massa trevligheter ändå. Myskväll med mamma till Idol. Pappa var ute på galej. Hon hade lagat så god mat till mig. Bästa mor. Fick smaka på pepparkaksglass också. Inte helt dumt.

Lördagen var det bokat bord på Park Aveny Café. Vi (familjen) satt där i timmar och fyllde på tallrik efter tallrik. Mätta i magen gick vi vidare mot Liseberg där jag också träffade Sofia. Jag vann stjärnvinst på mitt och mammas favorithjul! Jag och Sofia knatade hem till henne. Där bakades det saffranskaka och lagades middag.

På söndagen var jag och syster duktiga nog att ta oss upp i tid för att träna. Mitt favoritställe. Friskis & Svettis i Partille. Där är så gemytligt och trevligt. Lagom stort, fräscht och man behöver inte känna sig dum om man inte kan allt. Sen blev det fika och lunch. Moster och kusin hälsade på. En rikitig familjehelg! Precis vad jag behövde, det gav mig styrka. Slutligen höll jag på att inte komma hem eftersom flyget hade problem med vädret. Men det gick :)

Postat av: Syster

Mmm... Nu blir jag hungrig när jag ser den goda maten :P Håller med, var en riktigt bra helg!

2011-11-30 @ 23:00:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: