Kurerar mig


Min chef skickade hem mig när jag kom till jobbet idag. Och det var lika bra det. Har ont i hela kroppen och hostar. Så idag är jag hemma och kurerar mig i stället.

Kurering
Fotograf: Anna Nilsson

Med Kan Jang och en bärsmoothie hoppas jag på att bli som ny snart. En smoothie är superlätt att göra. Jag använde mig av:

Blåbär och hallon
En banan
En skvätt naturell youghurt
Linfrön
Nötter

Mixa allt utom nötterna tills det är en slät konsistens. Vill du ha en lösare konsistens så häll på lite vatten. Häll upp i ett glas, toppa med nötter och njut. Riktigt gott och nyttigt för kroppen!


Postat av: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Åhh ser supergott ut, måste jag prova nångång :)

2011-03-08 @ 15:38:40
http://enaander.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: