Potatis


Imorgon är det midsommarafton och då kommer det avnjutas massa härlig mat i hela landet.
Bland annat potatis.

Amandine potatis
Fotograf: Anna Nilsson (Canon EOS 7D)

Vi fick potatis att sätta själv av min familj i inflyttningspresent (bland annat). Det är en fransk gourmetpotatis som heter Amandine. Den har fått gro i äggkartong en månad innan den hamnade i marken och nu har den blivit så här vacker! Väntar bara på att den ska blomma så att man kan få skörda den någon gång :)


Postat av: aisha

hej sötnos! rösta på min klänning :D gå in på min blogg och sen tryck på den länken som finns där ! & när du är inne på sidan, skriv då mitt namn: Rovia längst upp till vänster i den rutan där man kan säka. Tack så jätte mycket !



och det skulle vara jätte snällt om du kunde länka min klänning på din blogg/logg också, tack sötnos!



& som tack får ni en länkning

2011-06-23 @ 16:21:38
http://brunettaisha.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: