Helgen v 27


Så hur blev helgen nu då? Jo mycket bra. Trivs med att vara själv ibland.
Jag har rått om mig själv och trädgården:
- Tvättat
- Arbete i trädgården. Beskar och tog bort småträd och buskar
- Gjorde ett blogginlägg om smultron
- Solade i några timmar när det ändå var för varmt för att arbeta ute
- Rensade ogräs på framsidan
- Promenerat
- Gjorde fotoläxan
- Ätit gott
- Handlat blommor på Zetas och planterat dem


Veckan som kommer ser jag fram emot det här:

- Måndag: bjuda familjen Marmin på middag
- Onsdag: AW med jobbet
- Torsdag: Hämta en kjol jag sytt upp och min syster och hennes sambo anländer
- Fredag: Sista arbetsdagen innan semestern börjar

Endast 5 arbetsdagar till semester nu... :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: