Sveriges mästerkock


Såg precis på Sveriges mästerkock. Oj vilket bra program. Om man gillar Idol och mat så gillar man det här också. Det är nämligen i princip samma upplägg nu under auditionen. Det är lite pinsamt, roligt och känslosamt. Stort grattis till göteborgstjejen Jennie Benjaminsson som har bloggen Kalasgott. Hon var nummer två i programmet att gå in till juryn och fick i princip stående ovationer. I somras var jag och mina vänner på hennes event där hon bjöd på helt underbara pajer. Så jag visste ju att hon är duktig. När hon gick vidare blev jag nästan lika rörd som hon blev :)

Sveriges mästerkock

Det har varit en bra dag idag, trots att jag känt mig lite krasslig och sovit dåligt. Har börjat få lära mig lite nya grejer på jobbet vilket känns kul. Det betyder att jag kommer fortsätta utvecklas i det jag gör :)


Postat av: ebbs

Jasså, så det var bra? Då ska jag ta och kika på det på onsdag då :)

2011-01-17 @ 17:14:10
http://eebbasand.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: