Belöning


Eftersom det snart är min födelsedag så tänkte jag belöna mig själv med ett smycke från jobbet. Tycker dessutom att jag gjorde ett väldigt bra år 2010. Tog mitt gesällbrev som guldsmed, fixade mitt första och sedan andra jobb i Stockholm. Var av det andra är ett guldsmedsjobb som jag faktiskt är utbildad till. Så det är väl ytterligare en anledning att ge mig själv en liten guldkant på tillvaron. Jag visar upp smycket när jag har köpt det :)

Jag i Trysil
Fotograf: Johan Guste

För övrigt så har den här dagen bestått av packa, packa, packa, se på Dexter och prata med mamma :)


Postat av: Josefin -Happy Days-

Klart du är värd ett fint smycke, har du redan bestämt dig för vad det blir? O packar du för en resa? :-)



&-tecknet står på en hylla i vardagsrummet bredvid några ljushus.



Kram o fin ny vecka!

2011-01-10 @ 07:41:48
http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Harriet

Det är du värd. Vi ses nästa helg och packar upp.

Kram

2011-01-10 @ 20:27:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: