Helg


Imorgon (fredag) har jag tagit ledigt. Då åker vi nämligen ner till Göteborg för att rensa ur min lägenhet som jag nu har sagt upp. Ska bli skönt att få sova lite längre än vanligt och sen fixa lite mer i hemmet innan vi tar bilen ner vid lunchtid.

Igår kände jag mig riktigt duktig förresten. Tränade dubbelpass. Först Aerobics och sen Core. Det är mina favoritpass just nu och eftersom jag inte har tid till träning resten av veckan så tyckte jag det var perfekt att göra så den här gången :)


Postat av: Josefin -Happy Days-

Vad duktigt att träna på, skulle jag med behöva! ;-)



Tack söta, det gick jättebra igår, så nu kan man pusta ut o fira födelsedagen.



Önskar en fin fredag!

Kramar

2011-02-18 @ 08:07:51
http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: Josefin -Happy Days-

Tack söta Anna för gratulationen på min födelsedag, hade en jättefin dag! :-)



Kramar o önskar dig en strålande vacker söndag!

2011-02-20 @ 09:56:04
http://landhagen.blogg.se/happydays/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: