Vinterlandskap på vår gata


Vinterhem
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Iphone 4

Så här såg det ut igår när jag kom hem. Hoppas det ser ut så idag också. Det är mysigt med snö på träd och buskar. Världen ser lite mjukare ut då. Jag vill göra en snöängel och snölykta. Känner massor av julkänslor i kroppen nu. När jag kommer hem ska jag fixa lite julgodis, slå in paket och se på julkalendern :)


Postat av: mathilda

Hej vilken fin blogg!

Vad sägs som att följa varandra via bloglovin eller göra länkbyte?:)

Postat av: Harriet

Så härligt det ser ut. Så fint har vi inte i Nacka.

2011-12-20 @ 19:42:34
Postat av: Kamomilla

Åh...jag vill också ha.. här är det mörkt som i en säck och regnar bara HELA tiden. Värsta depressionstid alltså. :(

2011-12-20 @ 22:03:43
http://lillakamomilla.blogspot.com
Postat av: Syster

Så fint! Jag längtar så efter snö nu, gör ju allt så mycket härligare. Framför allt blir julkänslan så mycket bättre. Hoppas hoppas!

2011-12-20 @ 22:13:43
Postat av: alexandraeriksson [fotoblogg]

Svar: Åh, tack så mycket! :)

2011-12-21 @ 09:33:43
http://alexandraeriksson.se/
Postat av: Anna . P

I stan e d ganska snöfritt...

Troligtvis kommer vi nu att fira nyår tillsammans :-)



Kram!

2011-12-21 @ 10:53:17
Postat av: Anonym

Tjäna GRYMMA pengar på din blogg, stor som liten! Du hittar mer info här: http://fashiontwisted.com/2011/december/some-cash-please.html#comment

2011-12-21 @ 17:31:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: