Julklappar - del 1


Jag fick massa fint igår:

Julklappar1
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

Den här dagen började jag i sängen med att kika in hur ni andra bloggare haft det på julafton. Mysigt att se era bilder och läsa era berättelser.

Gårdagen var fin, mysig, varm, trött och mätt. Synd att snön utblev. Men se vilka bra julklappar jag fick! Smink, Body butter, presentkort på Centralbadet, tryfflar från Napa Valley, presentkort på Åhléns och en necessär med massa miniprodukter i. Imorgon åker vi ner till Göteborg för att fira julafton nummer två, med min familj. Då blir det nog några klappar till.

Idag kändes det som vår ute. Fyra grader och sol. Vi passade på att ta en promenad och sen kokade jag risgrynsgröt som vi åt till lunch och om en stund ska jag göra Ris á la Malta av det som är kvar. En lugn skön dag :)

Postat av: mamma

2011-12-25 @ 19:01:14
Postat av: mamma

2011-12-25 @ 19:02:32
Postat av: mamma

Det ska bli mysigt! :)

2011-12-25 @ 19:04:13
Postat av: Linnea Matros

Åh vilka bra julklappar. Himla fin blogg har du också! :)

2011-12-26 @ 18:08:02
http://linneamatros.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: