Bröllopstankar


Bröllopstankar
Fotograf: Anna Nilsson
Utrustning: Iphone 4

Det är inte helt lätt det här med att planera ett bröllop. Mycket att tänka på. Just nu snurrar mina tankar från skor och underkläder till tårta och logistik. I förra veckan när jag satt hos frisören så bläddrade jag lite i en tidning och hittade ett par söta skor och några kloka ord. I veckan ska jag nog försöka ta mig till en butik som heter Lilly och se om de har bra skor. Har varit på några olika ställen men antingen är det för hög klack eller så är de inte i min smak. Håll tummarna för mig, underklädesbiten är ännu svårare faktiskt...

Imorgon ska vi till en slipsbutik och försöka hitta slipsar och näsdukar till marskalkarna. Hoppas kunna bocka av det sen. Har också beställt sidenband att knyta runt servetterna och bokat Johans kläder. Sakta med säkert så :)

Postat av: Mamma

Söt sko!

2011-12-11 @ 17:27:33
Postat av: Maria

Sv: Hej Anna! Jätte kul att få höra, tack så mycket :)

Hoppas du haft en trevlig helg?



Kram

2011-12-11 @ 19:36:23
http://marias.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: